Underbara lilla nya vän!

Det är Ylles andra vecka hos oss och han har redan hunnit med en del. Det fungerar verkligen superbra, jag är helt förälskad i den lille sprattlige spindelapan och han gör mig verkligen glad. Oskar och han har lärt känna varandra nu och fungerar riktigt bra ihop, även om de har lite olika sätt att leka. Lyckligtvis har både Oskar och Ylle egna vänner i samma storlek på dagis att busa med!
Jag har inte börjat träna så mycket ännu, just nu belönar jag kontakt ute, hanterar honom mycket inne och ser till att fungerar med de andra hundarna på dagis. Bara att byta miljö och vara med på jobbet innebär ju mycket nytt!


På besök på Bromma Zoomarknad för inköp av fleeceoverall, regnoverall, reflexer, säkerhetsbälte och lite annat. Är man en frusen pudel så är man. Oskar är smått uttråkad.


Träff med marsvin genom galler. Inga problem, intressanta var de att titta på men inte mer än så


Med på kurs på jobbet i vinteraktivering


Välaktiverad ;)


Brorsorna Oskar och Ylle i rasthagen på jobbet


Liten Ylle nosar på stor dagiskompis Shaya


Sötaste lille killen!


Kommentarer
Postat av: Sofiaho

Men åååååh! Grattis till en liten underbar Ylle! De där små superpositiva sakerna är verkligen underbara och du om någon förtjänar ett sånt glädjepiller!

2011-11-08 @ 22:47:47
Postat av: Helen

Du har världens finaste sötnöt!! Han ser ut att ha det underbart!

2011-11-10 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0