Härlig snöpromenad

Några fina snöbilder tog vännen Maertha när vi var ute och pulsade i några timmar med Oskar och lånad Pedro. Pedro var måttligt imponerad av den djupa snön men Oskar skuttade runt som en liten kanin. Behöver jag nämna att de var ganska trötta när vi kom hem?

Snönosar!


Ibland måste man skutta för att komma loss


Vi hittade en bänk mitt inne i skogen och stannade för fika. Den var täckt av närmare en meter snö men gick bra att skotta


Pedro hade nog helst stannat kvar där. Kommer ni och hämtar mig på vägen tillbaka?


På vägen hem tittade solen fram


Flygplansöron!


Jag med vovvarna på vägen tillbaka till bilen

Kommentarer
Postat av: Nina

Och Pedro hittade bästa platsen på bänken ser jag...

2010-03-06 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0