Årets gladaste fotosession

Efter gårdagens misslyckade fotosession tänkte jag att jag börjar från början: att ha ett glatt objekt fullt av liv. Oskar ställde gärna upp när han fick låna min ena vante och bjöd på en ordentligt föreställning med utsikt över Brunnsviken. Motljus schmotljus - titta vad glad han är!

Vante!












Finaste Oskar med dubbelsnus


Dagens lyckligaste bild!


Dagens läxa angående fotografering: Börja från början och ta en sak i taget. Glöm inte att ha extremt roligt under tiden. Precis som hundträning med andra ord!

Kommentarer
Postat av: nemo

Härliga bilder! Ibland kvittar det faktiskt om en bild är bra fotomässigt, så länge man ser glädjen och känslan i bilden!

Har ni börjat ha Oskar lös lite mer utan lina nu? Eller det kanske ni alltid har haft men jag tycker mig se mer kort utan lina nu :)

2010-03-06 @ 21:04:01
URL: http://viharhittatnemo.blogg.se/
Postat av: Sofie

galen uppdatering, men det gillas! :)tack för i fredags, ser fram emot att få se resultatet! kram

2010-03-07 @ 19:45:37
Postat av: Maria&Oskar

Nemo: Vi försöker ha Oskar lös mycket men det är i princip omöjligt där vi bor, därför får han dras med linan en hel del. Det är alldeles för spännande med hundar, hästar, människor, för att inte tala om all mat folk lägger ut till rådjur och fåglar nu. Men visst har vi honom lös där vi kan!

2010-03-08 @ 19:07:10
URL: http://www.guldhunden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0