Årets första dopp!

En härlig vårpromenad i Stora Skuggan vid universitetet resulterade i vårens första dopp för Oskar. Han och kompisen Ronja upptäckte en lerpöl som på sina ställen var så djup att man kunde köra ner hela huvudet och större delen av kroppen i den - mysigt!
Glad och lerig hund kom sen hem och fick årets andra dopp, fast den här gången i duschen. Ett ordentligt vårbad med schampo och nu luktar Oskar godare än han gjort på hela vintern.

Själv har jag lyckats dra på mig en ordentlig förkylning och prövar Oskars tålamod genom korta, tråkiga koppelpromenader. Husse har skadat knät vid snowboardåkning så det är verkligen inte lätt att vara en aktiv liten hund här hemma just nu. Lyckligtvis har vi huset fullt av aktiveringsleksaker.

Jag jobbar med lite nya texter till hemsidan, för att det ska finnas mer att läsa om vad jag tycker är viktigt. Ska försöka få klart innan exjobbet börjar nästa vecka - förutsatt att förkylningen ger med sig så att världen blir lite mindre dimmig. Ämnen som kommer tas upp är bland annat utrustning, ledarskap och etik. Mer info kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0