Glad sommar!

En liten hälsning mitt i semestern (eller, i mitt fall mitt i exjobbet)!
Bloggen uppdateras sporadiskt just nu som ni säkert har märkt. Jag håller på att analysera filmer till mitt exjobb om positiva känslor hos hund och kämpar på för att bli klar till i slutet på augusti.
Samtidigt klurar jag på höstens kursutbud för att göra det så bra som möjligt. En nyhet blir öppenträning, dit man kan komma och träna med andra hundar som störning. Nyhetsbrev kommer när allt är klart! Finns du inte med på listan? Anmäl dig till nyhetsbrevet på www.guldhunden.se

Så länge delar jag med mig av ett sommartips för varma hundar: isglass!
Häll torrfoder/frolic/ost eller något annat smaskigt i en plastbytta och fyll på med vatten. Släng in i frysen och plocka fram dagen efter när det är som varmast ute. Mycket uppskattat på picnicen eller långpromenaden!
Här tar "mina" hundar en välbehövlig glasspaus från leken:

Sissie


Elvis


och Oskar såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0