Snörumpor

Finaste Pedro kom och hälsade på i förra veckan. Oskar och Pedro har verkligen funnit varandra och har himla kul ihop. På morgonen efter en lugn natt kunde de inte hålla sig och var bara tvungna att busa lite inomhus också, fast man egentligen inte får...


Eftersom Pedro tog med sig sin bil hit passade vi på att köra ut vildarna till en gigantiskt golfbana för snöpromenad och bus.

Två söta små rumpor letar godis


Stackars Pedro fick vara i koppel hela tiden så jag busade med honom så att han inte skulle bli så ledsen.
Oskar vill vara med!


Bita i koppelbus (lägg märke till hjälpsamma Oskar som passar på att bita Pedro där bak)


Pedro försöker ta en stor tugga tillbaka av Oskar men jag hinner inte släppa efter på kampkopplet så han missar


Äsch, då springer vi i stället!




Kommentarer
Postat av: nemo

Vad kul att Oskar har en massa kompisar! Här hälsas det på en del hundar (många valpar i området nu) men så många "kompisar" har tyvärr inte Nemo. Tråkigt!

Har ni börjat släppa på långlinan nu? Kul iaf att se honom helt lös :)

2010-02-18 @ 16:29:42
URL: http://viharhittatnemo.blogg.se/
Postat av: Maria

Nemo: Jag känner ju en del som har hundar så det är kompisar både för Oskar och mig :)

Det var redan i höstas i svampskogen som jag började ha honom helt lös men tyvärr fungerar det inte så bra där vi bor eftersom det är för mycket hundar, hästar och fågelbröd på marken. Om vi är i skogen eller liknande får han numera vara helt lös. Det är jättehärligt!

2010-02-18 @ 18:45:29
URL: http://www.guldhunden.se
Postat av: Nina

Finaste grabbarna!!

2010-02-20 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0