Mysdag

Idag var Frippe på besök och hundarna fick sig en härlig tur till fårhagen följt av bad i Brunnsviken och fika på café Sjöstugan. Jag fick tyvärr inga foton på badet vilket nog var tur eftersom jag var nästan lika blöt som hundarna efteråt. Frippe simmade som en liten säl och Oskar gjorde sina vanliga åttor i vattnet med lycklig svans. Några bilder från fårhagen blev det däremot. En supermysig dag, hälsar Oskar som har däckat vid mina fötter nu.

Frippe upptagen med att beta gräs


Tittar upp för en bild


Oskar är också bra på att leka ko


I sällsynta fall fastnade de på bild tillsammans


... men oftast kastade de sig ur bild så fort kameran åkte fram


Oskar tycker att bordsgrannens pannkakor luktar mycket spännande

Kommentarer
Postat av: Denise Hundkonsult

Nämen vilken söt liten Frippe! Och vilka härliga bilder du får med kameran M!

2009-05-22 @ 16:55:49
URL: http://www.denisehundkonsult.se
Postat av: Maria

Tack gumman! Jag är supernöjd med kameran och kommer fota mycket i sommar.

2009-05-22 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0