Sedan sist

Här kommer lite bilder på vad vi har gjort sen sist:

Jag har haft skogsexkursioner med mina klasser och Oskar har varit kurshund


Vi hittade en liten bortsprungen schipperke på kvällsrundan som efter någon timme (och kiss på soffan) återlämnades till ägaren


Oskar har passat på att njuta lite extra av att vara ensamhund och bebis innan valpen kommer


Jag har jobbat på Hundlekis och börjar lära känna hundarna ordentligt


...som ni förstår är det fullt upp och inte så mycket tid att blogga. Men vi har det bra, väntar på att valpar ska födas vilken dag som helst och förbereder för att ta över Hundlekis. Livet leker!


Kommentarer
Postat av: Sofiaho

Och VAD BLIR DET FÖR VALP?! Nyfiken värre ju ;)

2011-05-26 @ 13:33:51
Postat av: Maria & Oskar

Haha, jag glömmer att du inte har facebook! Det blir an Aus kelpie från MissMagoos utanför Gbg!

2011-05-29 @ 12:15:09
URL: http://www.guldhunden.se
Postat av: Sofiaho

Åh vad roligt! :)

2011-05-29 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0