Veckan som gått

Det händer så mycket nu att jag sällan har tid att uppdatera. I stället blir det blandade inlägg på söndagarna när jag har någon minut över.
I veckan som har gått har vi hittat på en del:

Vi har borrat upp krokar åt Oskars alla selar och prylar. Oskar fick ha fetvadd i öronen för att inte bli döv av borrljudet. Visst ser han nöjd ut (hrm)?


Jag har tagit två av beaglarna som jag jobbar med på examensarbetet till djuraffären för att prova ut en sele. Den tjockaste (Ginger) och den smalaste (Jasmin) fick följa med, för att prova ut en som passade båda.
Helan och Halvan


Full fart i bilen!



Jag har även varit på ett föredrag om hundspråk och sett en älg stå och käka gräs vid vägkanten på väg hem. Häftigt!


Och sist men inte minst har vi bestämt att vår på-prov-gäst Salt nu blir permanent boende här




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt. Jag visste inte att ni hade skaffat tillökning :)

2010-06-03 @ 16:54:35
URL: http://viharhittatnemo.blogg.se/
Postat av: Mira

Tyckte väl att det var tre svin på bilderna med Myntas klippning... :)

2010-06-03 @ 22:59:42
URL: http://emsersalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0