IMMI-konferens och vargbesök

I helgen var jag på IMMI-konferens och lärde mig om unghund och hundproblem. Mest minnesvärt var en föreläsning med Kerstin Malm, som jag länge velat se.
Eftersom vi var på Kolmården fanns det möjlighet att gå in till vargarna på söndagen. Det var första gången för mig och troligtvis sista också. Så tragiskt det är att se ett djur som vargen i en liten inhägnad utan något att göra. En av de två vargarna började gnälla både när vi var på väg in i, och ut ur hägnet.
Några fina bilder fick jag i alla fall:

 















Kommentarer
Postat av: nemo

Måste ändå vara mäktigt att vara så nära en varg, även om det är tragiskt att det inte är i det vilda :( Men jättefina kort!!!

2009-10-22 @ 16:38:43
URL: http://viharhittatnemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0