Hundöarna

I lördags var vi på hundöarna i Drottningholm och jag övade med min "nya" kamera (väldigt gammal, väldigt begagnad, men jättekul att leka med!). Oskar fungerade bra den här gången, han var lugnare än förra helgen och verkade inte så stressad.
När jag gick runt på den stora ön insåg jag dock plötsligt att jag inte såg hunden någonstans. Jag ropade och letade men han var puts väck! Började söka i strandkanten och hittade efter en liten stund två olyckliga hundhuvuden som stack upp ur dyn. Oskar hade sällskapat med en borzoi och tydligen hade de bestämt sig för att bada på ett olyckligt ställe och fastnat båda två! Jag fick slita upp dem i nackskinnet med ett ljudligt plopp - följt av toklek. Lilla plutten.

Oskar undersöker Viktors bak


Hittade en god fläck


Poserar fint för kameran


Härlig lek med tokig unghund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0