Exjobb och valpkurs

Om ni undrar vad jag gör hela dagarna i stället för att blogga så tränar jag hundar. Till exjobbet ska 12 beaglar tränas till att trycka på en knapp och det håller jag alltså på med nu. Förutom det så fixar jag en försöksuppställning, planerar experimentet och letar referenser på allt vi ska göra. Kul men sjukt tidskrävande! Ämnet för exjobbet är alltså "effekter av olika belöngsscheman hos hund". Spännande, och jag lovar såklart att dela med mig här när resultaten är klara efter sommaren.

Förutom exjobb börjar en valpkurs på måndag. Jag har inte haft så mycket tid att annonsera så ett tag såg det mörkt ut med deltagare. Nu är dock kursen fullbokad och jag ser fram emot åtta veckor med härliga valpar och ägare!


Kommentarer
Postat av: Nina

Kanon med valpkursen ju - grattis!! Äntligen har folk fattat hur bra du är på kursande :-)

2010-05-07 @ 23:01:00
Postat av: Maria&Oskar

Vad gullig du är Nina!

2010-05-12 @ 09:21:23
URL: http://www.guldhunden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0