Föräldrar och simning

I lördags hände något stort. Vår lilla vattenapportör Oskar har inte vågat simma förr utan hållit sig på grunt vatten. Men i lördags hände plötsligt något. Min föräldrar var på besök och kanske var det den mysiga stämningen, kanske det fina vädret. Något var det i alla fall som fick Oskar att helt plötsligt bestämma sig för att simma ut och hämta pinnen som han aldrig vågat ta förut. Efter massor av beröm har han spenderat helgen med att simma ut och hämta olika saker i vattnet, lyckligare och lyckligare för varje gång. För oss kändes det som om vårt barn tagit sitt första steg och det är inte utan att man blir lite rörd när man ser hans beslutsamma min när han simmar med något  i munnen. Det är ingen tvekan om att han arbetar och inget kan distrahera honom.
Lite bilder från när föräldrarna var här (tyvärr har vi inte tagit några bilder på vår lilla säl än men det kommer):
Pappa gör en knäpp min


Mamma


Janne på filt


Janne, jag och Oskar som spanar på någonting


Nospuss!

Kommentarer
Postat av: Denise Hundkonsult

Men Jesus Amalia!! Mamma upp i dagen Maria!

2009-07-19 @ 05:00:27
URL: http://www.denisehundkonsult.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0